Archie Oliver

He’s been home for 4 days and he’s already weaseled his way into our hearts.
We have talked about poop more than any two people in a romantic relationship ever should.
We’ve plowed through half a bottle of Nature’s Miracle pet stain and odor remover.
Got 60% less sleep (okay maybe it just feels that way).
And we even rolled up our shag area rug and put it in the basement for a while.
Yup, our world has been turned upside down but we just can’t get enough of this little guy.
Prepare yourself for cuteness overload.
Double cuteness! Dimples, anyone?
But Mom, please can I come up on the couch with you? PLEASE??
 
 
We love you Archie boy.
And we are so glad you are ours.

YOU MIGHT LIKE:
  • Ahhhhh so cute!!! Yeah you should go buy a few more bottles of that nature’s miracle… and some bitter apple if you don’t already have some. More pictures!!

  • awww so cute! i feel like mine went from this tiny, to 90lbs in like 2 months. ok i’m exaggerating a little, but they grow up so fast. i wish there was miniature labrador, i would get one for sure. but they are pretty cute all grown up too 🙂

  • Archie! Love him! I have been so excited reading your posts waiting for you to get him! I bet you are so happppy!

    Tara

    http://tarabelle-adropofink.blogspot.com/

  • super cute!!!!! how couldn’t fall in love with him???

  • OMG he is SO cute! Can’t wait for more updates about him as time goes on!

  • Hahaha, I overshare photos of our dogs all.the.time. What a cutie!

  • My heart just melted. Adorable

  • Way. Too. Presh.

  • ohhhh my God he is seriously sooooo cute!!! Congrats 🙂

  • he is SOOO cute!! congrats! my husband and i are totally the same way talking about our puppy’s poop all the time, it’s pretty awful…but good practice for kids? 🙂 good luck with your sweet puppy!

  • OMG PUPPY! I love it! SOOOOOOO CUTE!!!!!!!!!!

  • He is SOOOO cute!

  • oh my god, too much cuteness. I can’t even explain how much I love this!

  • So adorable! I grew up with all big dogs– we were always a lab family! When I moved away from home I needed a friend, but couldn’t have a huge lab in a tiny California apartment so I got a maltipoo….he is my little best friend!

    Yay for puppies!

    Xo,
    Courtney
    http://www.shabbyloveschic.com

  • I. AM. IN. LOVE.

    You know I have a Golden who I am OBSESSED with (hi McCoy, mommy loves you) and you are probably having the best time right now. I love this dog and I am so happy for you! He’s adorable and those months are so cute… But the ones after it are good too… while they aren’t as small and fluffy, they listen even better and control their tummies a little more 🙂

    Can’t wait to see the cuteness this little dude brings to your blog!!!

Latest from Instagram

Copyright © 2017 · Theme by 17th Avenue